Hamis fogás edzése ördögűzéssel? - Mellső pelikán curl

Egy másik cikkemben már említettem, megtetszett az Árész (front Hefesto) gyakorlat és gondoltam csinálok rá valami imitáló előkészítést mert miért ne és a csigás letolóhoz fordultam. Ha nem forog el a markolat, akkor kiváló hamis fogás és átfordulást erősítő gyakorlat, mivel a könyök a fogás alól a fogás fölé kerül. Ha elforog a markolat, akkor jó hamis fogás vagy akár omni-grip erősítő is lehet. (Huzirúdra tett gumiszalaggal és bottal kb reprodukalható.) 

Aztán gondoltam nem kell ehhez csiga, elég egy rúd megfelelő magasságban és így született a "mellső pelikán curl ". Kevésbé fura, de ugyanolyan kiváló hamis fogás - átfordulás erősítő gyakorlat. Bicepsz fókuszú amúgy. Gyűrűn tuti nehezebb!

A klasszikus hamis fogás rávezetés, hogy lógjál hamis fogásban invertált evezés alsó pozícióban. Na az nekem nem jött be, a mellső pelikán viszont annál szimpatikusabb, valamint a feltekerést is ki tudtam vele váltani! Némiképp a "pecázást" is pótolja.

Azóta rendszeresen csinálom a mellső pelikánt, már nem is az Árész miatt (ami még úgyis soksok évre van innen), hanem mert egy nekem tetsző (hamis) fogáserő gyakorlat.

Utóirat: szerintem látszik, hogy meg lehet ebben sérülni, szóval légy óvatos, ha kipróbálod. Vállgörcs pedig várható eleinte. 


Tudástár:

Pelikán (video)Hefesto (video)Omni-grip (írásom). A feltekerésről, pecáról itt olvashatsz: [link]. (Bar) false grip = hamis fogás (rúdon):